Irma Irma

View this text in English

Wij zijn een week met de camper van Hans op stap geweest , dit was onze eerste vakantie met een camper en daarom zijn we in Nederland gebleven. De overdracht verliep goed . De camper is compleet, ook fijne stoelen om buiten te zitten. Ook is er altijd contact met Hans mogelijk mocht er iets zijn. June 2026