Douglas Douglas

View this text in English

Wij hebben intens genoten van onze camper reis naar Noorwegen. Het was voor ons een eerste ervaring met een camper maar we hebben van Henk uitvoerig uitleg gekregen zodat wij vol vertrouwen ons avontuur zijn begonnen. Henk en Cessy zijn super gastvrij en fijn in de omgang; bij de overdracht werden wij op koffie en cake getrakteerd om de vakantie in te luiden. De camper beviel ons uitstekend: fijne afmetingen en zeer wendbaar. Op de soms smalle en steile Noorse wegen was dat héél prettig! Verder hebben wij heerlijk geslapen in de brede lengtebed. De ruime koelkast was ook fijn en we konden overal offgrid staan dankzij de stroomvoorziening van de ingebouwde powerstation. Ook de inboedel was heel compleet. Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad, mede door deze camper. Henk en Cessy nogmaals hartelijk dank en misschien tot een volgende keer! June 2026